CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 18 juni 2012

Eerste week

Lola is nu alweer ruim een week bij ons. En wat doet ze het goed!! Ze gaat 's avonds de bench in, slaapt meteen zonder te piepen en wordt de volgende ochtend wakker als wij opstaan. Een modelpuppy!!
Het zindelijk maken lukt ook al best goed. Soms gaat het nog wel eens mis, maar dat geeft niks.



Alleen het lopen aan de riem is wat lastiger. Naar huis toe gaat dat super, maar als we weg gaan wil ze echt niet. Maak me er niet te druk om, gaat vanzelf wel komen.
Lola heeft een lief en rustig karakter, maar soms................haha, de foto spreekt voor zich!

Zaterdag zijn we even bij het werk van mijn baasje geweest. Al die mensen daar vonden mij helemala geweldig!!!! Ik ben wat af geknuffeld!!
 En ik vond het allemaal wel prima, hoe meer aandacht hoe liever!



En ik zag mijn kleine vrouwtje een heel leuk spelletje doen. Dat wilde ik ook!!!!



En kijk eens wat ik al kan!! Jullie moeten wel even schuin gaan hangen :)



1 opmerking:

  1. Wat super, Judith!! Wat doet ze het goed!
    Leuk om weer even te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen